Halloween

Jak jistě všichni víte, je za námi letošní Halloween. Jestli patříte mezi ty zatvrzelé zastánce českých dušiček, můžete okamžitě přestat číst a tenhle článek přeskočit. Nicméně jestli patříte mezi ty tolerantní, co snad Halloween i oslavili, nechte mě vám prozradit, jak se Halloween slavil včera u nás doma.
Pozvala jsem bráchu s přítelkyní, aby přijeli Halloween oslavit s námi a když už nic, tak aspoň si popovídat, protože už jsem je dlouho neviděla. Takže… po škole jsem si skočila nakoupit suroviny na všechny chody, co jsem měla v plánu, pak jsem strávila půlhodinu v autobuse a jakmile jsem dorazila domů, hodila jsem na sebe kuchařský ohoz a začalo to. Jako první jsem dělala linecké těsto – což bylo vlastně vůbec poprvé, co jsem ho dělala, takže samozřejmě panika už po pěti minutách. Ale nakonec jsem to tedy nějak dodělala, pak jsem vytvořila i jeho kakaovou variantu a těsto strčila do ledničky ztuhnout. Mezitím jsem si připravila těsto na muffiny, které jsem hodila péct, a na řadu přišlo zpracovávání lineckého. To už se vrátila z práce mamka, kterou jsem ale poslala uklidit s tím, že to zvládnu sama. To nebyl dobrý nápad. Nicméně linecké jsem tedy s trochou námahy zpracovala a hodila jsem to do trouby místo muffinů, které už byly hotové. Jakmile bylo všechno upečené, zbývalo připravit studené jídlo a to pečené dozdobit. Linecké naštěstí nebylo třeba zdobit, takže jsem akorát zaměstnala taťku skládáním na talířky, zatímco mi mamka šlehala šlehačku a já jsem si připravovala čokoládovou zdobící směs. Na řadu přišlo zdobení muffinů a po chvilce i příprava ovocných duchů a dýní.
No, na to, že jsem se do něčeho takového pustila poprvé sama, musím uznat, že to dopadlo nad moje očekávání. Dokonce se to i dalo jíst a vypadalo to, že je to i celkem dobré. A tak jsme si Halloween opravdu užili. ^^
(Omlouvám se za kvalitu fotek, špatné světlo, špatnej foťák… a špatnej fotograf)

HalloweenHalloween_2
Halloween_3

Leave a Reply

