“Co škola, zvládáš?”

on

“A už se vzapamatujte! Příští rok už budete v kvintě, na vyšším gymnáziu, to bude jiná úroveň! Nikdo se tam s váma nebude párat a bude to několikrát těžší než teď. Tak se připravujte, protože… to už bude jinej level. Fakt, že jo,” znělo ze třídy, kde jsme zrovna seděli tak před pěti měsíci. Nutno podotknout, že tehdy jsem tomu ještě docela věřila.

Měla jsem strach z toho, jak to budu zvládat a jestli toho na mě nebude moc. A je pravda, že zpočátku roku tomu taky tak bylo. První týden, což je asi ten nejdůležitější týden při příchodu na střední, jsem totiž nebyla ve škole a tak jsem promeškala všechno, co se jenom dalo. Když jsem pak v pondělí přišla do školy, profesoři neměli tušení, kdo jsem, neměla jsem nakoupenou ani jednu učebnici a vlastně ani sešit, což samozřejmě profesory štvalo ještě víc. Jenomže těžko se vysvětlovalo, že jsem ten první týden byla na školní akci a ne že jsem se ulívala doma. Holt skoro polovina profesorů téhle informaci vůbec nevěnovala pozornost. Dalším oříškem pak bylo zvyknout si na poněkud jiný režim. Devět hodin třikrát týdně, do toho ještě fitko a tělocvik, o víkendu florbal. No, na organismus je to zátah jako… jako dost velkej.
Ale mám za sebou už docela úspěšný měsíc a musím říct, že moje prvotní obavy nebyly vůbec potřeba. Zatím je totiž střední ještě větší pohoda než základka. Do školy a ze školy si nosím maximálně tak dva sešity, úkoly nemáme a jediné, co musíme dělat je učit se na písemky. Ty jsou ale zatím tak primitivní, že učit se nějak extra není potřeba. Dokonce se dá v hodině i bez problému usnout a zatím si toho ani nikdo nevšiml. Takže střední je jako jedna velká pohádka… zatím.

One Comment Add yours

  1. ^^ says:

    Naprostý souhlas 😉 ^^

    Like

Leave a Reply

