Přírustky do rodiny

Seznamte se! Doktor…

Doktor

…s Rorym…

Doktor a Rory

…a dokonce i Sherlock!

Sherlock

To jsou naše tři nová koťata. Tihle tři se k nám do zahrady zatoulali už před několika dny a k našemu překvapení se jim tam zalíbilo, tak u nás zůstali. Takže máme najednou hned tři koťata, a to i přestože mamka kočky zrovna nemusí. Ovšem tihle tři se nakonec zalíbili i mamce, takže svolila, že si je můžem nechat. Hned první den jsem je samozřejmě pojmenovala – a jak jinak než Doktor, Rory a Sherlock. ^^

Doktor je ze všech nejmenší, nejroztomilejší a velice důvěřivý. Hrozně rád si hraje a často s ním blbnu. O víkendu mi dokonce pomáhal sbírat kaštany… jestli se tomu tak dá říkat. Sherlock je takový elegantní, opatrný, ale i on se občas příjde pomazlit. Je to super lovec myší. Rory je z nich největší, nejrozumnější a nejinteligentnější. Zároveň je strašně plachý, takže se nenechá ani pohladit, což je docela škoda.

Mimochodem, vždycky jsem si přála nějaké koťata jako objekt mého fotografování, takže i na tohle mi chlapíci posloužili. A doufám, že mi teda ještě občas zapózují. I když nevím jestli je to zrovna bezpečné… Doktorovi se můj foťák zřejmě hodně líbil, protože téměř pokaždé po něm skákal a chtěl ho chytit. Ještě že mi nepoškrábal objektiv, to by asi dostal za uši. 😀

Leave a Reply

