(M)učení

on

Poslední dobou nemám vůbec čas na psaní a dost mě to štve. Pff… co na psaní… nemám čas na nic. Od pondělka mi začala škola a vyučování mám třikrát týdně do čtyř, což mimo jiné znamená, že domů se dostnu nejdřív o čtvrt na šest. Ještě ke všemu v těch dvou volných dnech budu mít pravděpodobně brigádu, takže to bude ještě víc hardcore.
Dneska jsem byla navíc dvě hodiny ve fitku, kde jsem se totálně zruinovala. Bolí mě každičký sval v těle a jsem tak unavená, že asi brzo usnu i při psaní tohoto článku. Po fitku jsem musela oběhnout knihkupectví, abych sehnala další učebnice a nakonec jsme si ještě s kamarádkama chvilku sedly na náměstí, kde jsme tak trochu relaxovaly a vedly jsme veledůležité rozhovory. Jakmile jsem se doštrachala až na autobusové nádraží, čekala mě půlhodina cesty autobusem a o tři čtvrtě na šest jsem za sebou konečně zabouchla domovní dveře. Jaký to byl super pocit, být po deseti hodinách zase doma, v klidu a tichu. Když se mamka vrátila ze zahrady, poslala mě ještě k dopisní schránce, která je sice kousek od domu, ale i tak to bylo docela těžké, rozpohybovat ty zatuhlé svaly. A teď tady sedím a sepisuju nicneříkající stížnost na můj denní režim, zatímco přede mnou se na stole povalují dva papíry, které musím opsat; papír sloves, které se musím naučit přeložit do španělštiny a vyčasovat; a patnáct stránek nezáživného povídání o pravěku, které musím přelouskat a cosi si z nich vypsat. Takže asi nebudu ztrácet čas, jdu si hodit sprchu, uvařit si čaj, rozbalit si tabulku čokolády a pak se budu (m)učit.

Leave a Reply

