Perličky z HOCZ

on

Předem chci dát na vědomí, že není účelem toho článku někoho urazit a pokud se tomu tak náhodou stane, tak se omlouvám. ^^

Občas, když znuděně projíždím HOCZ, stane se, že narazím na něco opravdu kuriózního. Ať už jde o nějaké perličky z chatu v podobě překlepů nebo různých chvilkových vynechávek myšlení, anebo o jména postav. A o těch bude řeč v následujícím textu, protože teď v době, kdy je HOCZ plné nováčků se dají najít opravdu povedené kousky. Dnešní post jsem se tedy rozhodla věnovat jim a speciálně těm, které mají až do očí trkající spojitost s mým milovaným Doctorem Who. Tak jdeme na to, ne?

Amy R. Tylerová

Vsadím se, že to druhé jméno je Rose! Každopádně mě ve spojitosti s tímto jménem napadlo, že by to možná bylo dost dobré jméno pro Doctorovu dceru. Dvě osoby v jeho životě, které měl svým způsobem srašně rád a obě ztratil. No… ale Doctorova dcérka se jmenuje Jenny, takže smůla!

Clara Oswin Oswald

Tak tady se stala menší kolize, protože tu máme hned dvě postavy se stejným jménem. Tak doufám, že se aspon dostanou každá do jiné koleje, to by byl docela problém. Nicméně jsem zvědavá na fotky jejich postav, co se dávají do profilu, uvidíme, jestli budou stejné.

Melody Harkness

Autorka u mě má malé plus, protože tento shipping je bezesporu velice zajímavý! River Song a Jack Harkness… z toho by byl sakra dobrý spin off! Hej, BBC, slyšíte mě?

No, myslela jsem, že těch jmen z Doctora tam bude víc, ale bohužel se mi víc najít nepodařilo. Zato jsem ale našla dvě absoltní perličky, nad kterými jsem se smála fakt dlouho. Pořád si říkám, že horší příjmení než Burnová nemůže existovat, ale pak jsem narazila na tyhle dvě kombinace a… no, posuďte sami. 😀

Aligátor NepropustnýRoran Kladivo

 

 

 

Leave a Reply

