Ho ho hou!

on

Ne, nejsem Santa Claus a snad jím ani nikdy nebudu, ale právě si připadám jako největší borec, protože  můžu psát popisky k filmům na Česko-Slovenské filmové databázi! A nechte si ty nechápavé výrazy, já je vidím!
Ale vážně, ono získat práva na psaní komentářů není jen tak. Nejdřív musíte ohodnotit dvě sta filmů, po němž Vás čeká test všeobecných filmových znalostí. A ten je opravdu těžký, takže jsem u něj naprosto vyhořela. Když ten test zvládnete, není co řešit. Když ho nezvládnete tak jako já, máte ještě možnost získat práva zasláním pěti ukázkových komentářů k filmům, podle kterých se tým vedení rozhodně zda Vám práva udělí nebo ne. Rozhodla jsem se, že jim ty komentáře pošlu, ale jaksi jsem se pořád nemohla dokopat k tomu, abych je napsala. Nakonec ale jednou večer nešel internet, tak jsem si sepsala všech pět komentářů (k seriálům Doctor Who a Spies of Warsaw a k filmům Recovery, Lásky čas a Legenda o Janě) a včera jsem je konečně poslala. No, a výsledek už je Vám znám, totiž že mi komentáře schválili a teď už tedy můžu psát oficiálně přímo do databáze. Sice je to maličkost, ale udělalo mi to radost.

V příštích dnech tedy můžete očekávat sem tam nějaké to hodnocení filmu i zde na blogu, a pak taky určitě hromadu postů plných mých zážitků, protože ta nejlepší část prázdnin je ještě stále přede mnou! A jestli máte chuť na něco úsměvného na závěr, právě si píšu s jedním irským spisovatelem a básníkem, tak přidám kousek naší konverzace.

Steve: Irish nature! not really my area, but i live in the hills of Louth and we have wild deer, badgers, rabbits and hares all around the house!
Me: Ooh, this is lovely! I would like to visit Ireland and Great Britain sometimes. Especially I want to visit Scotland, home of my favourite actor!
Steve: Sean Connery? (smile) ..Scotland is wonderfull, but bring a raincoat!

Leave a Reply

