News

on

Mám na srdci pár věcí, které bych sem chtěla nějakým způsobem zapsat, ale přijde mi naprosto zbytečné psát každou zvlášť, takže jsem se rozhodla je shrnout do jednoho příspěvku a to je přesně ten, co teď čtete.

Takže… zaprvé. Na vědomí se dává, že jsem na svém blogu překročila magickou hranici čtyřiceti dvou příspěvků! 😀 Jako další cíl bych si mohla dát 420, že?

Zadruhé. Tady jsem s tím, mám pocit, nespamovala, ale na sociálních sítích ano, takže je mi ctí oznámit, že v hlasování Radio Times o největší hvězdu britské televize se na prvním místě umístil… ano, David Tennant! Měl náskok kolem 200 000 hlasů, což je obdivuhodné a naprosto senzační. Sama jsem hlasovala… fuh, no, nepočítala jsem to, ale fakt hodněkrát. Že by to bylo těch 200 tisíc? 😀

Zatřetí. Docela jsem teď obnovila aktivitu na svém účtu na Československé filmové databázi, jelikož mám v dlouhodobém plánu zhlédnout celou Tennantovu filmografii, tak abych o tom měla přehled. Mimochodem, už jsem na dobré cestě – mám zhlédnuto 20 z 80 filmů a seriálů. Ale hlavním tématem tohoto odstavce je to, že mi ČSFD schválila Davidovu biografii, kterou jsem sepsala, aby na ČSFD byly poněkud aktuálnější informace. Naleznete ji tady.

A to je vše, přátelé. V blízké době se můžete těšit na recenzi filmů About Time a Recovery, stejně tak jako na reporty z různých akcí, kterých mám teď na srpen naplánovaných až, až. Have a nice day! ^^

Leave a Reply

