Tydýt

Jsem absolutně unavená. Natolik, že bych byla schopná tady u psaní toho článku usnout, ale řekla jsem si, že na blog ještě sepíšu post o mých zážitcích z včerejšího odpoledne/noci a posléze dnešního dne. Nečekejte žádný umělecký text, vždyť už od přečtení názvu to nemůžete brát vážně. ^^

Seběhlo se to tak, že jsem jednoho krásného dne byla venku s kamarádem a šli jsme okolo plochy, kam se obyčejně u nás ve vesnici lepí plakáty na akce a tak. Byl tam plakát lákající na letní kina v zámecké zahradě ve Slavkově, tak jsme se na chvíli zastavili, občíhli nové akce v okolí a pokračovali dál. Jo, já vím, že by bylo mnohem záživnější, kdyby to všechno začalo nějakým epickým příběhem o tom, jak mi došel z Bradavic dopis, rodiče mi ho zabavili a následně si pro mě přiletěl Sherlock Holmes v TARDIS, ale… to už zase melu trochu (víc) mimo téma. No, nedávno jsem si na ten plakát vzpomněla a dostala jsem chuť si zajít na nějaký film, tak jsem napsala sestřenici a ta, jak jsem ostatně předpokládala, hned souhlasila. A tak jsem včera sedla na kolo a vyrazila směr Slavkov. Ano, na kole, protože se mi nechtělo otravovat rodiče s tím, aby mě tam vezli (nebo se trmácet autobusem) a přece jenom je to kousek. Po cestě jsem se stavila ještě na stavbě, kde zrovna byli mamka, taťka, brácha i jeho přítelkyně a dávali si kafe. Chvilku jsme se bavili a rozhovor se potom svezl na mého oblíbeného herce Davida Tennanta. A proč to vůbec píšu? No, protože mi uvízlo v paměti to, že jeho jméno vůbec neumí vyslovovat. Nejdřív to byl “Ténant”, potom “Týnent” a nakonec ho brácha pro lepší výslovnost přejmenoval na “Tydýta.” No tohle si vyprošuju! Když mamka začala rozebírat můj názor na Davida, raději jsem se vypařila a dojela jsem tedy živá a zdravá až do Slavkova. Scénu s tím, jak jsem se pokoušela dívat na Doomsday, zatímco mi do toho sestřenice hrála na klavír a zpívala, přeskočím a vrhnu se rovnou na kino. Šly jsme na film Lásky čas, což je v poslední době opět jeden z velice solidních filmů. Moc se mi líbil (recenze přijde později) a přiznávám se, že jsem vůbec nepoznala, že herec hrající hlavní roli je vlastně herec, který ztvárnil postavu Billa Weasleyho v Harry Potterovi. Něco po jedenácté jsme se vrátily k sestřence domů, u nich jsem přespala a dnes ráno jsem se rozjela domů. Po cestě jsem se stavila ještě na jedné kešce, kterou jsem ale nenašla – respektive jsem její hledání vzdala asi po minutě. Pak jsem si ještě udělala zastávku v Penny (reklama!) a pak už hurá domů! No, teda vlastně znova na stavbu! Nemůžu se totiž pořád jenom flákat doma, tak jsem ještě jela posekat trávu. Přibližně v 18:35 jsem odjížděla ze stavby a hnala jsem se jako na Tour de France, abych stihla začátek dalšího dílu Doctora na ČT2 (zase reklama!), který bývá v 18:55. Když jsem přijela domů, rychle jsem si ještě hodila sprchu a pak jsem úplně úžasným parkour skokem skončila na pohovce, avšak vzápětí jsem zjistila, že zrovna dneska dávali Doctora už v 17:40, takže jsem se hnala úplně zbytečně. Super, fakt že jo. Předpokládám, že jsem v tomhle smyslně nesmyslném článku chtěla zmínit ještě minimálně dalších čtyřicet dva věcí, ale momentálně už se mi nic jiného nevybavuje, takže dobrou noc!

Leave a Reply

