Rain over me

Tak si říkám, že bych čas od času mohla přidat taky něco jiného než části třicetidenní whovianské výzvy a snad i domorodým jazykem, protože, a to já dobře vím, ty anglické texty určitě nejsou bez chyby. Nic zajímavého se mi poslední dobou neděje, spíš jen tak přemýšlím, že bych ty svoje prázdniny měla něčím naplnit a nesedět jen u počítače nebo knížky. No jo, to se sice lehko řekne, ale když kouknu ven z okna na to “krásné” letní počasí, opravdu se mi ven moc nechce. Už zase prší. Chjo.

Když už jsem u toho, pršelo i včera. Co pršelo.. pff.. přímo lilo! A jako z konve! Ulice se proměnila v menší potok a na dvorku nám stálo dobrých pár centimetrů vody. A co člověk v tomhle počasí jde dělat? Normální lidi se běželi schovat, žejo, ale já jsem vždycky originální! 😀 První moje myšlenka byla: “Kde mám foťák?” Běžela jsem pro foťák, baterky, na záda si hodila stativ a pospíchala jsem do pergoly (zastřešené) s výhledem na dvůr, abych mohla párkrát cvaknout tohle super počasí.

Jakmile jsem dofotila, byla jsem úplně nadšená z těch fotek, co jsem si prohlížela ve foťáku, ale bohužel v počítači pak vypadaly úplně jinak. A o hodně hůř. A navíc jsem měla objektiv trochu zaprskaný vodou. Docela mi to zkazilo náladu, ale některé z nich se použít daly, tak jich mám alespoň pár na památku toho lijáku. Pršelo až do večera a tak jsem si uvařila hrnek mého oblíbeného čaje, zalezla si do sedacího vaku a otevřela Psa baskervilského. Přece jenom ten déšť k něčemu je.

629 628 631630

Leave a Reply

