Odvaž se #2

on

Pokud jste se od 22. července koukli do mého wishlistu, nejspíš jste si už všimli toho, že počet odškrtlých přání se rozrostl o další, a to o knihu Odvaž se.

odvaz-se

Původně jsem měla v plánu napsat o tom nějaký krátký post, ale byla by to vlastně naprosto nepodstatná informace, tak jsem se rozhodla to spojit s mým prvním úkolem. Nebo spíš s druhým, abych to uvedla na pravou míru, neboť mým prvním splněným úkolem bylo napsání svého jména na několik způsobů. Tentokrát se tedy jedná o úkol už poněkud složitější, vyžadující si přípravu.

predtim

Vzhledem k tomu, že jsem musela využít barev, rozhodla jsem se tento úkol provést v koupelně, aby popřípadě nedošlo k nějakým škodám. A o co tedy šlo? “Postav sa sem. (Poutieraj si topánky, poskáč si.)” 😀
Jelikož chci zatím zápisník ušetřit špinavých a nechutných věcí, napadlo mě nohu si nabarvit a pak stopu otisknout. Jakmile jsem měla hotovo, musela jsem se s nabarvenou nohou proplést mezi všemi odloženými pomůckami k vaně, takže dlaždičky v koupelně byly plné otisků mé nohy. Věděla jsem, proč to dělat v koupelně. No, a tady je tedy výsledek…

vysledek

Leave a Reply

