Birthday party no. 2

on

Tak jsem si konečně po nabitém víkendu udělala čas sem něco napsat. Včera jsem se vrátila z narozeninové oslavy, jak patrně napovídá nadpis a také můj předchozí článek “Originální dárky.”

Stejně jako minulý rok, i letos byla oslava opravdu podařená, byť nás letos bylo o dvě méně. To však nic nezměnilo na tom, že jsme si, nebo tedy alespoň já, oslavu užili. Nejlepší však na celé oslavě byla noc, protože asi kolem jedné hodiny jsme vyrazili k Libuši, což je přírodní koupaliště v zatopeném lomu. Na Libuši byla v tu dobu zároveň letní noc, takže k nám po celou dobu doléhala hudba, která nám zpříjemňovala naše noční plavání. Po chvíli jsme se odvážili navštívit i skokanský můstek, ze kterého jsem se nejednou s voláním “Allons-y” vrhla do hlubin. Bylo to suprově osvěžující, protože noc byla tak teplá, že jsem nakonec na mokré plavky navlékla tílko a kraťasy a ani mi nebyla zima. Zpátky od Libuše jsme se tedy vraceli kolem půl třetí.
Avšak Horste, to ještě stále není vše! S kamarádkou – Ivčou – jsme se ještě vydaly na noční (skoro ranní) procházku na.. ehm.. hřbitov. 😀 Nebála jsem se, ale jakmile Ivča zmínila, že okolní sochy vypadají docela jako Plačící andělé a ať si hlídám, jestli náhodou nemám víc stínů, připadala jsem si spíš trochu nejistě. To víte, Doctor Who člověka ovlivní… No, pak jsme ještě chvilku poseděly u výhledu na okolní krajinu (jinde, ne na hřbitově) a vracely jsme se když už pomalu (ale ooopravdu pomalu) začínalo svítat. Neboli, jak jsem to nazvala já, objevovaly se “růžánky”. Bohužel nemám z celého víkendu téměř žádné fotky, protože jsem na focení neměla moc náladu, zato mám ale několik minut videa. To sem ale dávat nebudu, v zájmu mém i všech ostatních, co na videu jsou. 😀

Dnes jsem si ještě udělala “výlet” do Vyškova, což nebyl úplně nejlepší nápad, protože jsem se málem uvařila zaživa v tom nesnesitelném horku. Ale kdo jiný by místo mně zašel vrátit knížku do knihovny a vyzvednout si foťák? Mimo to jsem si ještě v obchodě chtěla vyzvednout knížku, kterou jsem si objednala, ale tu tam zatím ještě neměli, protože (jak jsem později zjistila) jim došla až v pět, a to už jsem byla doma, pěkně v bazéně. Takže zítra výlet nanovo.
Kdyby se tady pak několik dní neobjevil ani jeden článek, patrně jsem se uvařila, tak držte palce, ať to přežiju.

Leave a Reply

