Originální dárky

on

Vymýšlet narozeninové dárky je vždycky snad největším oříškem k narozeninovým oslavám. Ještě těžší je, když daného člověka neznáte opravdu důkladně a tak lidé často nakonec sáhnou po neoriginálních, zato ale univerzálních dárcích jako jsou voňavky, šperky nebo třeba sladkosti. Ovšem vymyslet něco originálního dá mnohdy celkem zabrat, takže nikomu nedávám takové dárky za zlé – vždyť i já jich využívám.

A jak tedy vymyslet něco originálního? Často pomáhá zaměřit se na určitý koníček oslavence a pak už jen přemýšlet, jak vytvořit nebo koupit něco, co s tím daným koníčkem souvisí. Takového knihomola by určitě potěšila nějaká kvalitní kniha; když někdo hraje geocaching, určitě ho potěší, když mu koupíte vlastní travelbug; když hraje basketbal, zajisté mu udělá radost přívěšek na klíče s podobným motivem; no, a když je to fanda do seriálů, předmětem s motivem jeho oblíbeného seriálu určitě nic nezkazíte.

A právě to je případ dnešního odpoledne, kdy mám jít na narozeninovou oslavu mé kamarádky. Nebylo nijak těžké vymyslet něco originálního, protože je blázen do Doctora Who, podobně jako já. Tady se nabízí hned několik možností, ale mojí zásadní prioritou bylo, že ten dárek nekoupím, ale nějak vytvořím. A abych to už neprotahovala, rozhodla jsem se vytvořit TARDIS, což je ta policejní budka, ve které Doctor cestuje. Variant bylo hned několik, ale nakonec jsem se rozhodla pro TARDIS ve formě košíku, protože mám šikovnou mámu, která umí košíky plést naprosto perfektně. Základ, tedy samotnou TARDIS, upletla máma a pak přišla řada na moje umělecké pokusy. Měla jsem z modrého košíku vytvořit TARDIS. No, zabralo mi to pár večerů, hromadu trpělivosti, pár sprostých slov, nejspíš i trochu barev, ale musím říct, že s výsledkem jsem spokojená. Sice to není bůhví jaký skvost, příště by to možná bylo o něco lepší, ale na to, že je to ruční práce a nikde na světě nemůže existovat na chlup stejná TARDIS je to vlastně naprosto úžasné. Tímto příspěvkem bych chtěla zároveň poděkovat mamce za pomoc, protože bez ní by žádná TARDIS nebyla! A teď už běžím na oslavu… hasta luego!

tardiss tardisss tardissss

One Comment Add yours

Leave a Reply

