X

Dnes mě čekala další návštěva zubaře kvůli kontrole rovnátek, takže jsme se hned ráno vydaly s mamkou do Brna. V čekárně jsem se ani nestihla posadit a už jsem byla na řadě, tudíž jsme měly hodně času do dvanácti hodin, kdy se k nám měl připojit taťka, abychom šli na návštěvu k příbuzným.

Od zubaře jsme tedy zamířily do Vaňkovky, abychom se trochu koukly po zdejších obchodech, no… znáte to. Ale dnešní článek rozhodně nebude jen o tom, že bych popisovala, jak jsme chodily po obchodech. Dnes se totiž stalo něco úžasného.

Když jsme zrovna procházely kolem obchodu s hudebninami, zahlédla jsem ve výloze album “X” od Eda Sheerana. Kdo si četl můj wishlist, neboli seznam přání, zřejmě ví, že právě tohle album na seznamu je. Jen jsem se tak mimoděk (opravdu to bylo jen spontánně, bez jakéhokoliv účelu) zmínila o tom, že “jé, tady mají to album!”. Mamka samozřejmě okamžitě zareagovala, zastavila se a zeptala se mně, jaké album myslím.
“X od Eda Sheerana – toho mýho oblíbenýho zpěváka. Takový to zelený s ikskem, vidíš ho – támhle?” bezelstně jsem odpověděla a mamka vešla do obchodu, zatímco mě táhla s sebou.
“Jak že se to album jmenuje?” ptá se mamka.
“Ehm, nijak,” odpovídám, protože mi je jasné, co má za lubem.
“Dělej, řekni mi, jak se jmenuje, já ti ho koupím.”
“Ne, neblbni, to je drahý a to… ne, pojď, jdeme dál.”
“No tak,” v ten okamžik se otočila, “támhle je! Já ho vidím!”
Zakroutila jsem hlavou a plácla jsem se do čela, zatímco mamka šla pro album a prodavačka se zatím tiše smála našemu rozhovoru, který právě vyslechla.

Tak se tedy stalo, že první věc v mém seznamu přání je splněna. Jak mi sama mamka později řekla, je ráda, že se mi ty mé přání plní, zmínila však také, že tu Austrálii by bylo lepší přeskočit (že by sledovala můj blog? o.O).  Ať už ho tedy sleduje (ahoj!) nebo ne, chtěla bych jí ještě jednou poděkovat! Sice jsem koupi v obchodě odmítala, ale je pravda, že to bylo spíš ze slušnosti, kvůli ceně a taky kvůli tomu, že “album nikam neuteče”. Nicméně teď už ho mám, dvakrát přehrané a jsem obrovsky vděčná za to, že ho mám. Prostě a jednoduše, dnes se mi opravdu splnilo přání. Díky, mami. 🙂

Ve Vaňkovce jsem si mimo album X koupila ještě tričko a pak jsme šli na onu návštěvu. Odtud jsem si přinesla ještě knížku. Spojuje v sobě tři věci, které se mi strašně líbí -> je to cestopis o Austrálii, je stará a se spoustou černobílých fotografií. Je úžasná.
Celý dnešní den byl úžasný.

x vankovka

 

 

Leave a Reply

