Meruňky vládnou světu

on

Je sice fakt, že meruňky patrně světu nevládnou, protože světu přece vládnou ilumináti, selfie, longboardy a takový ty další… doplňte si podle vlastní chuti, ale potřebovala jsem nějakej epickej název. Meruňky bylo moc takový… obyčejný. A proč zrovna meruňky? No protože se u nás dnes pracovalo! Ne, že by to bylo něco neobvyklého, jen z mé strany je to trošku nezvyklé, jelikož zatím jsem prázdniny trávila flákáním se (až na tři dny sbírání česneku), takže jsem dnes dostala příkaz přerušit moje nicnedělání a přijít na pomoc při zavařování meruňek. Tak směle do toho!

Každoroční zavařování jak meruňek, tak všeho ostatního mám strašně ráda, protože vždycky bezostyšně ujídám nebo popřípadě krmím naše dva psy. Za to mně mamka asi dvakrát ráda nemá, ale co, vždyť je to ovoce a je to zdravé. Takže se pak stává, že z původního množství meruňek čtvrtina někam zmizí – obzvlášť, když se k mému ujídání připojí ještě taťka, jako tomu bylo dnes. Ve výsledku tedy zavařenin moc nebylo, ale myslím si, že by toho nebylo o mnoho víc i kdybychom neujídali, protože velká část meruňek byla červavá nebo nahnilá. No jo, kvalita…

Před chvílí jsem ještě vylezla na balkon a párkrát cvakla mraky valící se po obloze, které byly dneska obzvlášť pěkné, takže pokud jste dnes takové mraky u vás neměli, můžete se kochat alespoň prostřednictvím fotek.

Mrak Mrak

Leave a Reply

