Birthday party

Protože tenhle naprosto jedinečný blog sledují stovky lidí a minimálně další tisíce o tomhle blogu vůbec ví, jistě nikomu neušlo, že se tu včera neobjevil žádný příspěvek, přestože v posledních dnech píšu každodenně. 😀 Ne, teď už vážně a bez ironie. Včera jsem totiž neměla čas… ne, zase špatně. Tak ještě jednou. Včera se mi nechtělo. Dopoledně jsem sice měla relativně volné, ale proč něco dělat, když se můžu válet na pohovce v pyžamu, chroupat oříšky a koukat na seriály. ^^ No a odpoledne jsme potom s rodičema vyrazili na narozeninovou oslavu. Mamčina sestřenice totiž slavila čtyřicítku!

Bylo příjemné zase vidět všechny pohromadě a smát se společně různorodým historkám z dob minulých. Člověk se taky dozvěděl mnoho zajímavého, například nějaké drby na rodiče. Muheheh. Dokonce jsem něco málo i nafotila, i když ty fotky nestojí za moc, protože se nikdo nechtěl nechat fotit. Odcházela jsem v doprovodu dědy kolem půl dvanácté, už značně ohluchlá, protože se všichni hrozně nahlas smáli a snažili se svými historkami přebíjet jeden druhého. No jo, každý se chtěl podělit. Spát jsem šla vlastně až dnes, jelikož jsem si před spaním přečetla ještě kousek Sherlocka, kterého poslední dobou čtu v každé volné chvíli. Tudíž jsem si oslavu užila a očividně jsem nebyla sama.
Dvur Hodiny Boty Víno

Leave a Reply

