Odvaž se!

on

Včera jsem se odvázala… a objednala jsem si knížku. 😀 No, knížku. Ona to vlastně ani není tak docela knížka, je to spíš zápisník. Ale vlastně ani zápisník to moc není. Nejlépe to shrne někdo, kdo už s ním má praxi:

“Odviaž sa! Môj bláznivý zápisník je originálny nápad, ktorý prijali mladí na celom svete. Dostali možnosť pretvoriť si obyčajnú knihu podľa seba a vložiť do nej svoje nápady, netradičné veci a výsledok môže stáť naozaj za to. Po internete kolujú tisícky fotiek, na ktorých je zápisník alebo jeho „pretvorené“ strany. Kniha je už dlho veľkým hitom napríklad v USA, kde si mladí nahrávajú videá z toho, čo robia s touto knihou a ako plnia úlohy z nej. Kniha obsahuje asi 200 úloh. Niektoré sú vtipné, kreatívne, iné originálne až šialené. Ide o to, aby ste sa odviazali, pobavili a ukázali svoju kreativitu.” – Pravda.sk

Takže vlastně je to něco totálně bláznivého a ujetého, kdy po vás zápisník chce, abyste třeba danou stránku zamazali kafem. To je výzva, kterou budu mít asi problém překonat (polít knížku kafem!), ale o tom to je, že.

Bohužel jsem tuhle knížku našla jen v jednom českém internetovém obchodě a ti mi psali, že nejbližší termín, kdy by mi kniha mohla dojít je až koncem července. Budu si tedy muset počkat ještě víc než dva týdny. Ale na druhou stranu už se strašně těším až splím svůj první úkol ze zápisníku, takže ty dva týdny nějak přečkám. Konec konců ještě stále mě čeká sedm  částí ze série o Sherlockovi a kdybych se náhodou nudila, v zásobě mám třeba Hamleta. S tou nudou to zas tak horký nebude…
Knihy

Leave a Reply

