Komáři everywhere

on

Když odpoledne trochu opadla ta horka, vylezla jsem na zahradu, abych konečně posekala trávník, protože už si o to vážně říkal. Jelikož ale stále bylo docela teplo, vzala jsem si jen tříčtvrteční legíny a tílko. Jak jsem zjistila později, byl to zásadní problém dne číslo jedna. Je totiž léto a s ním jsou tady i komáři. Ke konci sekání jsem se tedy téměř každých pár kroků oháněla a tak jsem byla docela ráda, když už jsem se sekáním skončila.

Jelikož jsem s sebou v zahradě měla foťák, řekla jsem si, že bych mohla zkusit takového komára vyfotit. Tak jsem odložila svetřík, který jsem si chtěla zrovna obléct, popadla foťák a vyrazila jsem k menší bažince za zahradou. Tam se to komáry jen hemžilo. Posadila jsem se na větev smrku (už od raného dětství můj nejoblíbenější strom na zahradě) a čekala, než si nějaký ten komár přilétne ochutnat moji krev. To byla druhá zásadní chyba dnešního dne.

Těch komáru se totiž slétlo hned několik a já jsem tak nezíkala ani jednu fotku, ale zato nespočet komářích píchnutí. To bylo dost pro moje nervy a pádila jsem odsud pryč. Přirozeně mi ale bylo líto, že jsem nepořídila žádný ten snímek, tak jsem si lehla na čerstvě posekaný trávník přímo k záhonku a udělala jsem pár makro fotek okolních rostlin a mechů. No, alespoň něco.

Leave a Reply

