Seriálová závislost

on

Poslední dobou potkávám celkem hodně lidí, kteří ve velkém sledují seriály. A přestože já jsem se donedávna seriálům zdárně vyhýbala, postihlo to i mně. Všechno to v podstatě začalo u rpg hry HOCZ. Dostala jsem tam tip na legendární britský seriál Doctor Who.

Nejdřív to byl tedy výše zmíněný Doctor Who, sci-fi seriál o posledním z rasy Pánů času, který si říká Doctor, se svými společníky cestuje časoprostorem a zachraňuje vesmír. Rozhodně to však není jen o cestování časem, na to si ale každý musí přijít sám.
Krátce po Doctorovi se přidal Sherlock, na kterého jsem dostala doporučení od spolužačky. Jelikož jsem si nesmírně oblíbila Davida Tennanta, který ztvárňuje postavu desáté reinkarnace Doctora, vyhledala jsem si i další seriály, ve kterých účinkuje a tak jsem narazila i na Broadchurch. A protože nemám ráda jen Davida, ale i Billie Piper, která mu v Doctorovi dělala společnici, dnes jsem se začala dívat na další seriál, Penny Dreadful.

Sherlocka a Broadchurch už mám za sebou, nové díly přijdou až za nějakou tu dobu, Doctora stihnu dokoukat první týden prázdnin a myslím si, že podobně to bude i s Penny Dreadful. Pak mě čekají dva měsíce prázdnin. Ne, že bych neplánovala nic jiného než seriály, naopak mám v plánu často jezdit na kolo, na kešky a podnikat různé výlety, ale přece jenom se určitě někdy budu nudit. Takže jsem si vytvořila seznam seriálů, které chci vidět, přičemž jsem tanm zakomponovala i ty, které mám rozkoukané a nakonec z toho vylelzl krásný počet devíti seriálů. Sice vím, že mnozí seriáloví fanatici mají těch seriálů mnohem více, ale i těch devět je pro mně docela velká nálož. Na druhou stranu… aspoň se nebudu nudit.

Seriálový plán:
Broadchurch, Doctor Who, Fargo, Hannibal, Hra o trůny, Mentalista, Penny Dreadful, Sherlock, Torchwood.

Leave a Reply

